Followers

Tuesday, July 26, 2011

keMaS kiNi :D

hey~! :D lme dh x update blog buruk aku nie.. b'habuk sudah~ so, ari ni aku ambik kputusan ... ponteng klas smata2 nk update blog yg sdh lme aku tggl kn..(konon)  nti lau lecturer tnye npe x dtg klas,, pndy2 la aku jwb..  s2dent kt mlaysia ni kn kreatif wat alasan..  hihi.. emm.. aku x dtg klas bkn smata2 krn MALAS yah~ :) 
hohoho.. amacam? cntek x background blog aku ni?? _polka dot_ cntekk cm tuan punya blog ni jgk kn ? hihi.. perasan~!  :D 
huh~! 3 jam aku habis kn msa make-up kn blog aku nih~! tp ttap gk mcm taik~ ayoyoyo.. fed up plk aku.. t'paksa la aku mngakui diri ku ini mmg lmbap skit (byk sbena nya) dlm seni2 nie.. atoyai~!! 
tme aku bz an blog, tme 2 gk perut aku sakit.. aduhai~ OPTIMUS ! OPTIMUS ! help me ! 
aikk.. ape plak kaitan sakit perut aku an TRANSFORMERS ekk ? plik aku~! :D 
okay~okay~ ckup2 la loya burok aku ari nih~! lg pon aku lom mndi pgi bha ni(sabah sudah).. :D chaloww betteyy~
b'sama2 kta selami jiwA, selami akal, selami lautan dlmmm.. muahahahaha~!! t'lebih sudah~

No comments:

Post a Comment